• Contracten Contracten

    Van elk toestel wordt vastgelegd welk soort abonnement/contract is afgesloten. Alsmede de interval voor het onderhoud, 1 x per jaar of 1 x per 18 maanden et cetera.
    De medewerker ziet aan de codes welk abonnement de klant heeft afgesloten. Mét of zonder onderdelen, inclusief of exclusief arbeidsloon.
    En tevens of de klant wel of geen machtiging tot incasso heeft ondertekend.
    Hiernaar handelt hij bij het afsluiten van zijn digitale werkbon.

  • Contracten Retourgoederen

    Een van de kostenposten wordt gevormd door retourgoederen. Tijdig garantie claimen bij de leverancier en het op de juiste wijze administeren daarvan komen vaak op het laatste plan.
    Met een paar muisklikken kunnen formulieren worden afgedrukt die samen met de retourgoederen naar de leverancier / fabrikant worden teruggestuurd om garantie en/of service te claimen. Deze gegevens worden gekoppeld aan het toestel, waarin dat onderdeel is vervangen.
    De, door de fabrikant vereiste, gegevens als merk, type, bouwjaar en de vervangingsdatum staan al in de relatiekaart en worden zonder overtikken op de retourbon afgedrukt.
    Sneller kan niet!

    Contracten Storingsmeldingen

    Ook storingsmeldingen naar de fabrikant, voorzien van NAW, toestelmerk, type, bouwjaar, serienummer en een omschrijving van de storing kunnen in een handomdraai worden aangemaakt en per e-mail verzonden.